Total: 0 RON

FAQ

În cazul în care răspunsurile la întrebările tale nu se regăsesc mai jos ne poți contacta oricând pe e-mail la suport@easyconsult.ro sau ne poți scrie prin intermediul formularului din  secțiunea de Suport.


Înainte de a comanda

Cum știu de care serviciu am nevoie?

În general pe pagina fiecărui serviciu în secțiunea de introducere este descris scopul în vederea căruia utilizatorul poate folosi serviciu și ceea ce obține utilizatorul prin folosirea serviciului respectiv.

Recomandăm parcurgerea atentă de către utilizator a paginilor acestor servicii pentru a decide ce serviciu să folosească.

În cazul în care utilizatorul este încă în dubiu cu privire la care dintre serviciile oferite de Easy Consult acesta se poate adresa serviciului de suport la următoarea adresă: suport@easyconsult.ro.

Care este diferența dintre cele trei categorii de sub-servicii din cadrul Easy Asistență?

Informarea juridică generală – recomandăm folosirea acestui serviciu în cazul în care utilizatorul nu are un caz concret  în care este implicat ce trebuie supus analizei noastre dar dorește să aibă cunoștință de implicațiile juridice a anumitor anumite aspecte  de care este interesat. Furnizăm în continuare anumite exemple de asemenea situații ce implică, în opinia noastră, folosirea acestui serviciu:

  • utilizatorul nu este implicat într-un litigiu dar vrea să cunoască anumite aspecte privind procedura civilă este indicat să folosească acest serviciu.
  • utilizatorul este interesat de modalitatea de constituire a unei societăți comerciale cu răspundere limitată;
  • utilizatorul dorește să cunoască condițiile legale pentru desfășurarea unei anumite activități;
  • se dorește cunoașterea drepturilor contribuabilului în timpul unei inspecții fiscale;
  • utilizatorul este interesat de condițiile și procedura obținerii unei autorizații sau aviz;
  • utilizatorul este interesat de cunoașterea efectelor unei noi legi sau ale unei anumite modificări legislative;

Asistență juridică conceptuală – recomandăm folosirea sa atunci când utilizatorul este pe punctul a acționa într-o anumită manieră bine definită și dorește să cunoască potențiale implicații  juridice ale modului său de acționa.

Asistență juridică specifică – în general acest serviciu trebuie folosit în cazul în care utilizatorul este deja implicat într-o speță concretă și dorește o opinie cu privire la consecințele juridice ale acesteia  la posibilitățile sale de a acționa precum și la modalitatea în care o poate face. În cadrul acestui tip de serviciu utilizatorul poate atașa documentele pe care le consideră relevante pentru soluționarea speței.

Pot combina mai multe servicii?

Deși serviciile sunt concepute pentru a fi utilizate separat și în mod independent anumite servicii pot fi combinate de către utilizator.

Astfel utilizatorul ne poate solicita pe baza serviciului Easy Contract să redactăm o anumită formă contractuală ca ulterior să ne solicite prin intermediul serviciului Easy Review revizuirea modificărilor propuse de partea adversă la contractul redactat inițial.


Plasarea unei comenzi

Trebuie să fiu înregistrat pentru a plasa o comandă?

Utilizatorul nu trebuie să fie înregistrat pentru a plasa o comandă el trebuind doar să completeze datele de indentificare din formularul de comandă și apoi să continue procesul de plasare al comenzii. Cu toate acestea noi recomandăm înregistrarea în cazul în care se dorește utilizarea serviciilor noastre și pentru viitor deoarece în acest mod se scurtează timpul plasării unui comenzi prin preluarea automată în formularul de comandă a datelor introduse în formularul de înregistrare, nemaifiind nevoie să aceste date introducă la fiecare comandă.

Cum comand?

Plasarea unei comenzi are loc printr-un simplu click al butonului ”Comandă” în partea stânga jos a paginii aferente fiecărui tip de servicii, acțiune ce inițiază procesul de comandă prin deschiderea formularului de comandă. În formularul de comandă dacă sunteți înregistrat vi se vor prelua în mod automat datele contului dumneavoastră și veți putea trece la pasul următor. În cazul în care nu sunteți înregistrat va trebui să completați datele din formularul de comandă înainte de a trece la pasul următor.

După completarea datelor de identificare, utilizatorul va trece la completarea detaliilor speței (în cadrul căruia va descrie contextul speței sau al tranzacției) și în funcție de specificul serviciului, fie la completarea unui chestionar (Easy Contract) sau la atașarea documentelor corespunzătoare (Easy Due Diligence).

Ulterior epuizării pașilor presupuși de completarea formularului de comandă utilizatorul va trebui să confirme sumarul comenzii, să accepte termenii și condițiile serviciului și modalitatea de plată.

Cum plătesc?

Plata serviciilor Easy Consult poate avea loc în două modalități, fie prin intermediul cardului bancar tranzacție ce este procesată de către furnizorul serviciilor de plată fie prin intermediul unui transfer bancar obișnuit efectuat direct de către utilizator. În acest ultim caz data confirmării comenzii (dată de la care începe să curgă termenul de livrare) este data creditării contului bancar al Easy Consult cu suma corespunzătoare.


După plasarea comenzii

Ce fac dacă la plasarea comenzii am uitat să menționez un aspect relevant pentru rezolvarea speței?

În acest caz vă puteți adresa echipei Easy Consult prin intermediului serviciului de suport pentru a transmite o completare la descrierea speței dumneavoastră. Completarea trebuie să aibă loc înainte ca echipa noastră să transmită răspunsul către dumneavoastră. De asemenea în cazul serviciului Easy Asistență completarea nu trebuie să conțină întrebări suplimentare privitoare la speță transmisă spre analiza noastră.

Când voi primi răspunsul echipei Easy Consult?

Răspunsul nostru va fi transmis pe e-mail (la adresa menționată în formularul de comandă) în termen de 5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii (ce are loc la data plății serviciului). Data plății serviciului se consideră în cazul plății prin cardul bancar data confirmării plății de către procesatorului de plăți iar în cazul plății prin transfer bancar data creditării contului bancar al Easy Consult cu suma corespunzătoare serviciului.

Ce fac dacă am întrebări legate de conținutul livrabilului primit de la Easy Consult?

În cazul în care considerați că livrabilul nu conține răspunsul la întrebările dumneavoastră sau nu tratează în mod complet anumite aspecte ale speței vă rugăm să vă adresați serviciului de suport prin completarea formularului situat pe pagina corespunzătoare. În situația în care echipa Easy Consult determină că întrebările sau solicitările de clarificare sunt adiționale obiectului inițial al serviciului va trebui să inițiați o nou comandă pentru a putea să vă răspundem la acestea.

În viitorul apropiat Easy Consult va pune la dispoziția clienților săi care au întrebări suplimentare în legătură cu o comandă deja plasată un serviciu special de follow-up care va da posibilitatea clienților să obțină contra unui cost modic clarificări sau lămuriri suplimentare cu privire la o speță pentru care s-a plasat deja o comandă.